21 kwietnia 2020

Kampania reklamowa na Twitterze?

Twitter przynajmniej w Polsce zaliczany jest do ‘innego bieguna’ aktywności w social mediach. Z pewnością jest to wciąż jedna z bardziej niedocenionych płaszczyzn komunikacji. Niedocenionych mimo że właśnie w nim znajduje się środowisko, na którym należałoby budować swój wizerunek biznesowy.

Contentowy dialog

Wbrew pozorom Twitter nie jest platformą, na której do głosu dochodzą jedynie dziennikarze czy politycy. To kim jest odbiorca tweetów zależy głównie od contentu i strategii kampanii. Jedną z większych, a może nawet największą zaletą Twittera jest real time marketing. Dzięki odpowiednio zbudowanej komunikacji, marka ma szansę istnieć w życiu swojego konsumenta. Dociera do niego tu i teraz i ma możliwość reakcji natychmiastowej, bo dialog w tym świecie to podstawa. Autentyczna, szybka reakcja wpisuje się w styl jego życia. Konsument nie będzie czekał na odpowiedź godzinami…na rynku są przecież inni. A on potrzebuje marki w pełni zaangażowanej i po prostu ‘prawdziwej’.

Komunikacja TU I TERAZ

Życie wśród aktywnej i dynamicznej społeczności pozwala firmie budować komunikację w oparciu o aktualności i newsy z całego świata. Dzięki temu marka ma szansę tworzenia wizerunku brandu nowoczesnego, innowacyjnego i podążającego ‘z duchem czasu’. Wartościowy content i regularne dialogowanie ze swoim konsumentem, przekłada się na wizerunek marki, a w konsekwencji na sprzedaż.

Narzędzia Twittera

Obecność w świecie Twittera buduje wizerunek marki, wzmacnia świadomość konsumencką, buduje zasięg, a przede wszystkim zwiększa sprzedaż. Twitter podobnie jak inne kanały social media posiada wiele narzędzi pozwalających podkręcić dotychczasową obecność firmy na platformie. Transmisje live, ofertowanie czy ankiety, umożliwiają uzyskanie natychmiastowego feedbacku, który często skutkuje sprzedażą ‘ad hoc’.

Aktywności prowadzone na Twitterze maja charakter angażujący. Budują stałą relację z konsumentem i podtrzymują zainteresowanie społeczności. Interakcje tworzone dzięki wartościowym dialogom, często przeradzają się w dynamiczne dyskusje, kreując tym samym wartościowy content na profilu marki.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

1 thought on “Kampania reklamowa na Twitterze?

  1. Twitter to fajne narzędzie marketingowe, tylko jeszcze mało osób zdaje sobie z tego sprawę. Polecam spróbować.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *